Första prövningen

Igår var en lång dag. Tåget till Stockholm skulle gå 7.03 men de e klart de var försenat så vi åkte inte förens kvart över. När vi närmar oss Stockholm hammar vi efter ett pendeltåg och de går långsammare. Vi skulle egentligen vara framme 8.10 men vi var framme halv så fick halvspringa med en kund höft till tunnelbanan. Visste inte var jag skulle men jag kom fram 8.57 och provet började 9.00 så jag hann. Satt och skrev i nästan tre timmar, kändes ganska bra. Det blir nog inget MVG, men hoppas på att de blir ett VG  

Efter provet var jag duktig och gick tillbaka till stationen vilket skulle ta ungefär 40 minuter. Tog säkert lite längre tid då jag gick och kollade på fina hus i gamla stan. Men de var skönt att gå lite. Väl hemma var jag väldigt trött och orkade inte göra någonting så jag sov lite och sen kolla vi på film. 


Kommentera här: